مقالات

 
هیدروکلریک اسید چيست؟
هیدروکلریک اسید یکی از مواد شیمیایی می باشد که در بسیاری از صنایع به کار می‌ رود ولی ممکن است این ماده برای بسیاری از مردم نا اشنا باشد. در این مقاله، ما به شما هیدروکلریک اسید را معرفی می‌ کنیم، کاربرد ها، خاصیت ‌ها و هشدار هایی که باید در نظر داشته باشید را بیان می ‌کنیم تا به شما کمک کنیم در مورد این ماده شیمیایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
منتشر شده در شنبه 7 بهمن 1402
 
هیدروفلوریک اسید چیست و چه کاربردی دارد؟
هیدروفلوریک اسید یکی از مهم ترین ترکیبات شیمیایی است که با داشتن ویژگی ‌هایی همچون قدرت شست و شوی بالا، توانایی حذف آلودگی‌ های سخت و تعدیل کننده pH، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می ‌گیرد. هیدروفلوریک اسید به عنوان یک ماده شیمیایی با اهمیت فراوان، در صنایع مختلفی همچون فلزات، پتروشیمی، الکل و ... مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در این مقاله به بررسی کاربرد های هیدروفلوریک اسید و اهمیت آن پرداخته خواهد شد.
منتشر شده در شنبه 7 بهمن 1402
 
هیدروژن سولفید چیست؟
در صنعت، مواد شیمیایی بسیاری برای استفاده در فرآیندهای مختلف به کار می‌روند. یکی از این مواد، هیدروژن سولفید می باشد. این ماده شیمیایی بسیار قوی و سمی می باشد که به دلیل خصوصیات شیمیایی خاص خود در صنایع مختلف مانند نفت، گاز، کاغذ، محصولات شیمیایی و پزشکی به کار می‌روند. اما این ماده بسیار سمی می باشد و برای استفاده در فرآیندهای صنعتی، نیاز به احتیاط و توجه به موارد ایمنی دارد. در این مطلب، به بررسی خصوصیات، کابرد ها و احتیاط‌های مربوط به هیدروژن سولفید پرداخته خواهد شد.
منتشر شده در يكشنبه 8 بهمن 1402
 
سدیم هیدروکسید چیست و چه کاربردی دارد؟
سدیم هیدروکسید یکی از مهم‌ترین ترکیبات شیمیایی است که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ترکیب به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود، از جمله قابلیت جلوگیری از تولید بعضی از باکتری‌ها و ویروس‌ها، قابلیت تنظیم pH محیط و قابلیت حذف آلودگی‌های مختلف، در تولید محصولات مختلفی از جمله صابون، مواد شوینده، لاستیک، شیشه، کاشی و سرامیک، داروسازی، پتروشیمی و ... استفاده می‌شود. در این مقاله به بررسیتمامی جوانب و کاربردهای سدیم هیدروکسید، خصوصیات و ویژگی‌های آن، خواهیم پرداخت.
منتشر شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402
 
مواد شیمیایی وارداتی به ایران
با توجه به اهمیت مواد شیمیایی در صنایع مختلف، واردات آن‌ها به ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مواد در تولید محصولاتی چون پلاستیک، لاستیک، رنگ و رزین، صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی، کشاورزی و ... استفاده می‌شوند. در این مقاله، با توجه به اهمیت بحث واردات مواد شیمیایی، وارد کردن و ارزیابی آن‌ها در ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
منتشر شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402
 
اسید سولفوریک چیست؟
با گسترش صنایع مختلف، استفاده از مواد شیمیایی نیز رو به افزایش است. یکی از این مواد شیمیایی، اسید سولفوریک است. این اسید با خواص و کاربردهای متعدد، در صنایع گوناگونی مانند تولید باتری، پلاستیک، کاغذ، رنگ و مواد شوینده به کار می‌رود. با این حال، استفاده از این ماده می‌تواند برای انسان‌ها و محیط زیست آسیب‌های جدی ایجاد کند. در این مقاله، با خواص و کاربردهای اسید سولفوریک آشنا شده و نکات مورد نیاز که برای استفاده از آن باید رعایت کرد را به شما معرفی می‌کنیم.
منتشر شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402
 
آب اکسیژنه چیست؟
آب اکسیژنه یکی از محصولاتی است که در برخی صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به نظر می‌رسد که در آینده امکانات آن برای کاربردهای گسترده‌تری به کار گرفته خواهد شد. این محصول که در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان یکی از موادپر کاربرد و با اهمیت شناخته می‌شود، از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که در این مطلب به بررسی هر یک ازان ها می‌پردازیم. از کاربردهای آن در صنایع مختلف گرفته تا ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آن، همه چیز در این مقاله جامع بررسی می‌شود. پس با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و کاربردهای آب اکسیژنه آشنا شوید.
منتشر شده در چهارشنبه 4 بهمن 1402
 
معرفی 16 مواد شیمیایی خطرناک آزمایشگاهی
مواد شیمیایی خطرناک موادی هستند که برای انسان و محیط زیست خطرناک هستند. مواد شیمیایی خطرناک بر اساس خواص شیمیایی خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که می تواند به افزایش آگاهی در مورد استفاده ایمن تر آنها کمک کند. دنیای اطراف ما از مواد شیمیایی تشکیل شده است و ما هر روز آنها را می خوریم، می نوشیم و نفس می کشیم. آنها عمدتاً بی ضرر هستند و زندگی ما را آسان می کنند. اما این بدان معنا نیست که مواد شیمیایی خطرناکی وجود ندارد، بلکه برخی از آنها سمی هستند، برخی باعث سرطان، برخی خورنده و برخی قابل اشتعال هستند. برخی از مواد شیمیایی بوی نامطبوعی دارند که باعث استفراغ می شود و برخی دیگر می توانند با استنشاق باعث بیهوشی شوند. در مقاله زیر از شرکت ایمن گستر شیمی لیستی از مواد شیمیایی خطرناک را به شما ارائه خواهیم داد.
منتشر شده در سه شنبه 19 دي 1402
 
گریدهای مواد شیمیایی چیست؟
گریدهای مواد شیمیایی یکی از مهمترین مواردی است که هر فعال آزمایشگاهی و شیمیدان باید اطلاعات کاملی در مورد آن داشته باشد. تقریباً هر آزمایشگاهی به شکلی از مواد شیمیایی استفاده می کند. دانستن اینکه از کجا آنها را بخرید، چه گریدی را بخرید و غیره می تواند گیج کننده باشد. در این قسمت می خواهیم گریدهای مواد شیمیایی و انواع آنها را بررسی کنیم. در ادامه با شرکت ایمن گستر شیمی همراه باشید.
منتشر شده در سه شنبه 19 دي 1402
 
لیست مواد شیمیایی پرکاربرد
امروزه هیچ صنعتی در هیچ کشوری بدون در نظر گرفتن مواد شیمیایی نمی تواند پیشرفت کند. مواد شیمیایی یکی از مهمترین موارد برای رونق هر کشوری است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی و کار ما تبدیل شده اند به طوری که نمی توانیم بدون آن ها زندگی کنیم. به عنوان مثال در صنعت استفاده از مواد شیمیایی باعث تولید انواع مواد مورد نیاز جامعه شده و در صورت عدم استفاده از مواد شیمیایی فرآیند تولید با مشکلات جدی مواجه می شود. به عنوان مثال برای تولید کاغذ باید یک سری مراحل روی چوب انجام شود، اما تبدیل چوب به خمیر کاغذ بدون استفاده از مواد شیمیایی امکان پذیر نیست. در این مقاله از شرکت ایمن گستر شیمی می خواهیم تعدادی از مهم ترین مواد شیمیایی را که در صنعت و زندگی روزمره کاربرد فراوانی دارند را معرفی کنیم.
منتشر شده در سه شنبه 19 دي 1402
 
خرید کیت های آزمایشگاهی اندوسیف
در این صفحه به معرفی کیت اندوسیف می پردازیم. امروزه، با گسترش دانش و فناوری، کاربردهای اندوسیف در زمینه‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی افزایش یافته است. کیت‌های آزمایشگاهی اندوسیف به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای کاربردی در این زمینه شناخته شده اند. با استفاده از این کیت‌ها، می‌توان به راحتی نمونه‌های مختلف را در آزمایشگاه تحلیل کرد. 
منتشر شده در سه شنبه 8 اسفند 1402
 
ستون های کروماتوگرافی مایع HPLC | خرید و فروش
در علم شیمی تجزیه، ستون‌های کروماتوگرافی HPLC یکی از مهمترین ابزارها برای تفکیک و شناسایی ترکیبات مختلف در نمونه‌های شیمیایی هستند. با استفاده از این ستون‌ها، می‌توان به راحتی ترکیبات را از یکدیگر جدا کرد. اگر به دنبال یادگیری بیشتر در زمینه شیمی تجزیه هستید، حتماً به مطالب زیر با دقت زیاد توجه کنید. 
منتشر شده در چهارشنبه 20 دي 1402
 
کروماتوگرافی چیست ؟ انواع کروماتوگرافی و کابرد‌ آن
در دنیای علم شیمی، کروماتوگرافی به عنوان یکی از روش‌های جداسازی و تحلیل مواد شناخته شده است. با استفاده از کروماتوگرافی، محققان می‌توانند مواد مختلف را با دقت بیشتری جداسازی و تحلیل کنند. در این مطلب، به بررسی کامل کروماتوگرافی در علم شیمی خواهیم پرداخت.
منتشر شده در چهارشنبه 20 دي 1402
 
ستون های کروماتوگرافی گازی‌ (دستگاه gc‌)
در دنیای پر هیجان علم شیمی، کروماتوگرافی گازی یکی از روش‌ های مهم و پر کاربرد برای جداسازی و شناسایی ترکیبات شیمیایی است. یکی از مهم ترین مولفه‌ های این روش، ستون‌ های کروماتوگرافی گازی هستند. در این مقاله، ما به بررسی مبانی، عملکرد و کاربرد های ستون‌های کروماتوگرافی گازی می پردازیم. با مطالعه این مطلب، شما با انواع ستون‌ های مختلف به طور جامع و کامل آشنا خواهید شد. همچنین، از معرفی برخی از کاربرد های ستون‌های کروماتوگرافی گازی در صنایع مختلف، بهره خواهید برد.
منتشر شده در چهارشنبه 20 دي 1402
 
خرید و فروش آنتی بادی
بازار خرید و فروش مواد پروتئینی در حوزه سلامت و ورزش به شدت در حال رشد است و یکی از محصولات محبوب در این بازار، انتی بادی است. انتی بادی، یکی از مواد پروتئینی بسیار مؤثر است که به طور کلی برای ساخت و ترمیم بافت عضلانی در بدن استفاده می‌ شود. این ماده معمولاً توسط ورزشکاران و افرادی که به ورزش علاقه‌ مند هستند، مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما اخیراً، با افزایش آگاهی مردم درباره سلامت، بیشتر افراد به دنبال راه‌های جدید برای بهبود وضعیت سلامتی خود هستند. 
منتشر شده در چهارشنبه 20 دي 1402
 
واردکننده مواد شیمیایی + معرفی بهترین ها
امروزه خرید مواد اولیه شیمیایی یکی از مهمترین وظایفی است که شما به عنوان مدیرعامل یا رئیس بخش تولید باید برای کارخانه یا مغازه خود انجام دهید. مواد اولیه شیمیایی به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر کیفیت نهایی محصول شما و فرآیند تولید محصول نهایی تأثیر می گذارد. در بین واردکنندگان مواد شیمیایی، شناخت شرکت های فروش و واردکنندگان مواد شیمیایی برای صاحبان صنایع بسیار مهم است که با مشاهده رزومه و فعالیت های روزانه در محل و صحبت با کارشناسان شرکت تا حدودی می توان به این موضوع پی برد. علاوه بر ایجاد ساختار مناسب برای خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی عمده، شرکت‌ های فروشنده و واردکننده مواد خام شیمیایی باید سطح سواد عموم علاقمندان به این حوزه را نیز ارتقا دهند. واردکنندگان مواد شیمیایی شرکت های فعال در زمینه توزیع مواد شیمیایی هستند که انواع مختلفی از این مواد را از کشورهای مختلف وارد کرده و با کیفیت های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. قیمت عمده مواد شیمیایی بسته به کیفیت و کمیت خریداری شده و برند خریداری شده متفاوت خواهد بود. به همین دلیل و مشکل در کسب اطلاعات مختلف در این زمینه، شرکت های واردکننده مواد شیمیایی اقدام به فروش آنلاین مواد شیمیایی کرده و از این طریق به مشتریان عرضه می کنند. خرید آنلاین مواد شیمیایی روشی مناسب هم برای خریداران و هم برای فروشندگان است، خریداران می توانند در کمترین زمان ممکن مواد شیمیایی خود را خریداری کرده و از هزینه های اضافی جلوگیری کنند، در حالی که فروشندگان نقش تامین کننده را نیز ایفا می کنند، عملکرد خوبی ارائه نموده و خدمات مشتری را آسان تر می کنند. در ادامه همراه ما باشید.
منتشر شده در يكشنبه 21 آبان 1402
 
کربنات سدیم چیست ؟ کاربرد و انواع و شیوه تولید آن
کربنات سدیم از جمله ترکیبات شیمیایی است که در صنایع مختلف از ان بسیار استفاده می شود. این ترکیب در صنایع شیمیایی، شیشه سازی، صنایع غذایی، پالایش نفت، صنایع الکترونیکی و... به کار می ‌رود. در این مقاله به بررسی خواص، کاربرد ها و روش‌ های تولید کربنات سدیم پرداخته خواهد شد. بنابراین با ما همراه باشید. 
منتشر شده در سه شنبه 9 آبان 1402
 
تیتراسیون چیست ؟ انواع آن و کاربرد
تیتراسیون یکی از مهم ترین و اساسی ترین روش ‌های شیمی تحلیلی می باشد که برای تعیین غلظت یک ترکیب شیمیایی در نمونه استفاده می ‌شود. در این روش، یک ماده شیمیایی با غلظت نا شناخته با یک ماده شیمیایی دیگر با غلظت معروف و معین واکنش می‌ دهد. با توجه به تعداد مولکول ‌های هر ماده شیمیایی در واکنش و نسبت آن ‌ها، می‌ توان غلظت ماده نا شناخته را محاسبه کرد. در این مقاله، به بررسی انواع تیتراسیون، ویژگی ها  و کاربرد های تیتراسیون و نیز موارد دیگر در رابطه با این موضوع پرداخته می شود.
منتشر شده در پنجشنبه 30 آذر 1402
 
رفرنس استاندارد EDQM
همواره برای تشخیص و تعیین خلوص و کیفیت دارو ها از رفرنس های دارویی در انواع مختلف استفاده می شود. هر کدام از این رفرنس های برای کشور ها و لوکیشن های مختلفی تعریف شده است . یکی از این رفرنس ها ،| رفرنس استاندارد دارویی EDQM می باشد که اختصاص به اروپا دارد . وظیفه EDQM محافظت از سلامتی عمومی مردم می باشد . از استادارد های دارویی EDQM در قسمت ها و دپارتمان های مختلف مانند پیوند سلول ، انتقال خول و سایر بخش ها استفاده می شود که تاثیر مثبت زیادی بر سلامت مردم گذاشته است .
منتشر شده در چهارشنبه 3 آبان 1402
 
آشنایی با لوزی خطر nfpa
امروزه تولید مواد شیمیایی به دلیل کاربرد های فراوانی که در صنایع مختلف و زندگی روزمره دارد ُروز به روز در حال افزایش است.این گستردگی در مصرف مواد شیمیایی قطعا خطراتی را نیز به همراه خواهد داشت.از این رو متخصصان این حوزه در جهت آگاهی بیشتر مصرف کنندگان این محصولات کاربردی اما خطرناک تدابیری اندیشیده اند تا خطرات احتمالی را تا حد زیادی کاهش دهند. اولین گام در این راستا چاپ دفترچه های راهنما در کنار محصولات است تا نکات ایمنی در رابطه با محصول به همراه محصول در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. از دیگر اقدامات فعالان این حوزه طراحی لوزی خطر یا nfpa است که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.
منتشر شده در شنبه 11 آذر 1402
 
شیشه آلات آزمایشگاهی
اگر نگاهی دقیق به پیرامون خود داشته باشید خواهید دید که بسیاری از وسایل اطراف شما متشکل از شیشه هستند. ظروف مورد استفاده در آزمایشگاه ها نیز همواره با استفاده از شیشه ساخته میشوند.شیشه آلات آزمایشگاهی انواع مختلفی دارند که با نام های متعدد به بازار عرضه میشوند. در این مقاله قصد داریم انواع شیشه آلات آزمایشگاهی را مورد بررسی قرار دهیم. ایمن گستر شیمی وارد کننده اصلی تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات آزمایشگاهی در ایران است که با تکیه بر تجربه ای چندین ساله توانسته است گام بلندی را در زمینه واردات تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات آزمایشگاهی بردارد. تجهیز یک آزمایشگاه نیازمند اجزای مختلفی است که شیشه آلات آزمایشگاهی از مهم ترین این تجهیزات است و در اولویت اول قرار دارند. اکثر وسایلی که در آزمایشگاه استفاده می شود از گروه شیشه آلات آزمایشگاهی می باشند . انواع ظروف شیشه ای با جنس های مختلف در آزمایشگاه به کار می روند. در ادامه انواع مختلف شیشه آلات آزمایشگاهی را معرفی خواهیم کرد.
منتشر شده در چهارشنبه 5 مهر 1402
 
ویژگی عناصر مختلف در مواد شیمیایی
ویژگی های فیزیکی و شیمیایی مجموعه ای از تمایلات هستند که ماهیت وجودی هر چیزی را تشکیل میدهند. عناصر نیز دارای مشخصه های فیزیکی و شیمیایی هستند که آنها را از یکدیگر متمایز میکند. نقطه جوش، نقطه ذوب، جرم مولی و … از جمله این ویژگی ها هستند. ما در این مقاله از شاخص ترین ویژگی های عناصر مختلف خواهیم گفت و هر یک از این مشخصه ها را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی از پر چالش ترین عناصر موجود در دنیا زغال و الماس هستند که میتوان از نوع رفتار کربن در تبدیل شدن به زغال یا الماس برداشتی کاملا فلسفی داشت. زغال و الماس هر دو از کربن به وجود می آیند اینکه کربن به زغال تبدیل شود یا الماس به رفتار اتم های کربن بستگی دارد. اتم های کربن اگر بتوانند فشار بیشتری را تحمل کنند تبدیل به الماسی ارزشمند خواهند شد. در مواد شیمیایی مختلف فلوئور یکی از جذاب ترین عناصر است که تمامی عناصر را وادار به واکنش میکند. به محض ایجاد واکنش بین فلوئور و دیگر عناصر ارتباطی جدی و جدایی ناپذیر شکل میگیرد که همین مشخصه فلوئور را تبدیل به دوستی تمام عیار کرده است.اگر بخواهیم از نقطه مقابل فلوئور بگوییم هر شیمی دانی آب را معرفی خواهد کرد. آب شاید در ظاهر لطیف و منعطف به نظر برسد اما باید بدانید که آب جز مواد به شدت سر سخت است که وارد هر ترکیبی شود تمامی شبکه مواد شیمیایی مختلف را در هم میشکند. اگر بخواهیم در این مقاله آلکان ها را مورد بررسی قرار دهیم قطعا این عنصر را مورد سرزنش قرار خواهیم داد. آلکان ها در هنگام سوختن فرایندی برگشت ناپذیر را تجربه میکنند اما با این حال با میل و اراده خویش تن به این نابودی میدهند. در دنیای اطراف ما تعداد افرادی که خصلت های ایچنینی آرگان را داشته باشند، کم نیستند. دنیای عناصر شیمیایی بی شباهت به دنیای ما نیست. برای مثال میتوانیم به طلا و پلاتین اشاره کنیم که تحت هر شرایطی اصالت خود را حفظ میکنند. در ادامه باید بگویم تعداد عناصر شیمیایی که مشخصه های به این شکل دارند بسیار زیاد است و با بررسی توام با علاقه میتوان ویژگی های ناب و آموزنده ای را از دنیای این عناصر دریافت کرد. ما در ایمن گستر شیمی با تکیه بر تجربه ای چند ساله به شناخت خوبی از مواد شیمیایی رسیده ایم.اگر قصد خرید مواد شیمیایی در گرید های مختلف را دارید میتوانید روی ما حساب کنید.ایمن گستر شیمی با همکاری با برند های معتبر تولید مواد شیمیایی از جمله مرک و سیگما آلدریچ در خدمت شما عزیزان میباشد.
منتشر شده در چهارشنبه 5 مهر 1402
 
شش حالت از مواد شیمیایی مختلف
همه ما در حالت کلی سه حالت از مواد شیمیایی را دیده و شنیده ایم؛ ما در این مقاله قصد داریم تا سه حالت دیگر از ماده را به شما معرفی کرده و از منظر های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.جامد،مایع و گاز سه حالت از ماده هستند که همه ما شناختی نسبی از این سه حالت داریم اما پلاسما ، چگال بوز و چگال فرمیونی سه حالت ناشناخته دیگر هستند که در اینجا به ویژگی های این سه حالت خواهیم پرداخت.
منتشر شده در چهارشنبه 5 مهر 1402
 
نحوه کار با تجهیزات آزمایشگاهی و روش کار با دستگاه های آزمایشگاهی
برای آشنایی بررسی نحوه کار با تجهیزات آزمایشگاهی ابتدا لازم است هر یک از تجهیزات را به خوبی بررسی کرد. تک تک اجزا به کار رفته در تجهیزات آزمایشگاهی عملکردی تاثیرگذار در ارائه خدمات توسط آن تجهیز را دارند. از این رو لازم است تا تجهیزات مورد نظر را از ابعاد مختلف بررسی کرده تا به شناخت کافی از آنها برسیم. در این مقاله قصد داریم تا نحوه کار با تجهیزات آزمایشگاهی مختلف را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما نیز علاقه مند به این مبحث هستید و یا در مشاغلی، مشغول به کار هستید که با این تجهیزات سر و کار دارید با ادامه این مقاله همراه شوید.
منتشر شده در پنجشنبه 30 آذر 1402
 
گرید در مواد شیمیایی مختلف
گرید تحلیلی آماده سازی استاندارد های مرجع از طریق گرید تحلیلی صورت میگیرد چرا که این گرید دارای درصد خلوص بیش از 99% است. کاربرد های تحلیلی، کنترل کیفی و تحقیقات اقداماتی هستند که به واسطه مواد شیمیایی با گرید تحلیلی صورت میگیرند.
منتشر شده در چهارشنبه 3 آبان 1402
 
واردات و فروش محصولات IKA
برند ika یک برند موفق در زمینه تولید انواع مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. محصولات ika به افراد کمک می ‌کند تا تمام تصورات خود را به واقعیت تبدیل کند. امروزه گروه شرکت ika دارای بیش از ۸۰۰ کارمند در هشت مکان و چهار قاره جهان می باشد و به بسیاری از برندها و شرکت ها و مشتریان، محصولات و خدمات خود را ارائه کرده است این شرکت پیشتاز در اکثریت محصولات آزمایشگاهی در بازارهای جهانی می باشد و در بسیاری از محصولات آزمایشگاهی بازارهای جهانی را در چنگ خود دارد و هیچ کس نمی تواند با آن رقابت کند.  این شرکت نمونه برجسته از رشد و توسعه می باشد که با شعار جدید ما برند ika را برای کار تمام کمال و بی‌عیب و نقص طراحی کرده‌ ایم کار خود را انجام می دهد این شرکت بسیار موفق بوده و جزو بهترین شرکت ها در زمینه تولید مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی می باشد و با استفاده از تکنولوژی های به روز خط تولید های امروزی و تجهیزات آزمایشگاهی فوق العاده خود می تواند طیف وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی را با نهایت خلاقیت تولید کند.  این شرکت نقش زیادی در تولید بسیاری از مواد و تجهیزات آزمایشگاهی برای کاربردهای متفاوت در تحقیق توسعه و صنعت می باشد همچنین یکی از پیشتازان بازار تکنولوژی می باشد و در زمینه تولید مخلوط کن ها، حرارت دهنده ها، تقطیر کننده ها و خرد کننده ها جزو بهترین برند های تولید کننده می باشد در سال های اخیر توانسته است رهبری و بازارهای جهانی را در دست بگیرد و کسی نمی تواند در زمینه تولید محصولات طرح آزمایشگاهی با این شرکت رقابت کند.  
منتشر شده در سه شنبه 8 اسفند 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی roche
برای معرفی کمپانی roche ابتدا لازم است تا تاریخچه ای کوتاه از نحوه شکل گیری این کمپانی را بیان کنیم. بازل در سوئیس شهری بود که کمپانی roche در سال 1896 در آن متولد شد. جوان 28 ساله ای که معتقد بود، دنیای فردا از آن برندهای معتبر مواد شیمیایی است. شرکت ROCHE روچ در زمانی تاسیس شد انقلاب صنعتی چهره ی اروپا تغیر میداد و فرتیز هافمن در سن 28 سالگی این شرکت را راه اندازی کرد وی بین اولین کسانی بود که تشخیص داد که تولید صنعتی دارو ها پیشرفت بزرگی در مبارزه با بیماری ها می باشد.
منتشر شده در پنجشنبه 16 آذر 1402
 
واردات و فروش محصولات abcam
کمپانی abcam ابکم به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آنتی بادی در سراسر دنیا است. هدف اصلی از به راه اندازی شرکت ابکم، ساخت آنتی بادی مورد نیاز برای تحقیقات علمی بوده است. ایده این بود که این شرکت بهترین آنتی بادی های جهان را با جامع ترین، صادقانه ترین و به روزترین داده ها، تحویل سریع و خدمات مشتری و پشتیبانی فنی ارایه دهد. abcam برگرفته از عبارت antibody cambrige می باشد.
منتشر شده در پنجشنبه 16 آذر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی لونزا lonza
 شرکت Lonza  یک کمپانی چند ملیتی بزرگ است که محصولات آن در صنایع دارویی و بهداشتی و تغذیه‌ای استفاده می‌شود. علاوه بر مواد ضدعفونی‌کننده آب آشامیدنی، مواد پاک‌کننده، مواد ضد شوره و محصولات کشاورزی و محلول‌های کنترل میکروبی را نیز ارائه می‌دهد. لونزا که در سال 1897 در رشته کوه های آلپ سوئیس تأسیس شد و امروزه به یک شرکت معتبر جهانی با بیش از ۵۰ مرکز بزرگ تولید و تحقیق و توسعه و نزدیک به ۱5۰۰۰ کارمند تمام‌وقت تبدیل شده است.انواع کیت های تک تستی سنجش اندوتکسین، انواع کیت های سنجش اندوتکسن مولتی تست، انواع چلنج ویال برای خط تولید، کیت های کورموژنیک سنجش اندوتکسین و آب مقطر پایرژن فری از جمله محصولات ارائه شده توسط این برند هستند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات biolegend
شرکت biolegend در سال 2002 توسط آقای gene lay در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد. آنتی بادی ها، معرف ها، کیت ها، پروتیئن های نو ترکیب، رنگ های سلولی و پافرهای فلوسایتومتری تولید این شرکت در زمینه های ایمنی شناسی، علوم اعصاب، سرطان، سلول های بنیادی، علوم تشخیصی و زیست شناسی سلولی هستند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات qiagen
شرکت qiagen یکی از مهم ترین پیشگامان در زمینه تولید محصولات متنوعی در استخراج، خالص سازی و تثبیت RNA و DNA و همچنین کیت‌هایی که در مراکز پزشکی قانونی، تشخیص هویت و آزمایشات بالینی است. اگر بخواهیم تاریخچه ای مختصر از این شرکت را بیان کنیم باید بگوییم که شرکت کیاژن QIAGEN یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیقات بیوتکنولوژی، علمی و دارویی است که در سال ۱۹۸۰ تأسیس شد. صنایع دارویی، صنایع غذایی، پزشکی قانونی، داروهای دامپزشکی و پزشکی و درمانی از جمله صنایعی هستند که محصولات کیاژن در آنها مورد استفاده قرار میگیرد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی SAFC
کمپانی SAFC یکی از برندهای فعال در حوزه تولید مواد شیمیایی است که توانسته است بخشی از بازار را به محصولات خود اختصاص دهد. کلیه  محصولات شرکت SAFC توسط  یک  تیم  باتجربه و  پاسخگو  با  تخصص و دقت  فنی  بالا تولید شده و کیفیت  محصولات کاملا نظارت و پشتیبانی می شود تا بتواند موادی را متناسب با روند تولیدی مشتریان تولید کند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی sciex
کمپانی sciex یکی از بهترین کمپانی ها در زمینه تولید انواع لوازم آزمایشگاهی می باشد. این شرکت در حدود ۵۰ سال است که به تولید انواع لوازم و تجهیزات و مواد موجود مورد نیاز برای آزمایشگاه ها می پردازد. این شرکت با شعار پیشرفت در سلامت انسان به قدرت علم و علم تحقیق بستگی دارد،  کار خود را شروع کرد و ماموریت این شرکت ارائه راه حل هایی برای تشخیص و تعیین ساختار مولکول ها است و به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که از سلامتی و ایمنی آنها محافظت کرده و علم آنها را ارتقا دهد. کمپانی sciex به مدت پنجاه سال در زمینه تولید انواع لوازم طیف سنجی جرمی کار کرده است و برای اولین بار در سال ۱۹۸۱ میلادی راه اندازی شد. این شرکت از فناوری ها و راه حل های پیشگامانه ای استفاده می کند تا بهترین تجهیزات و وسایل را تولید کند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات caymanchem
کمپانی کایمن به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های مواد شیمیایی و آزمایشگاهی به دانشمندان و محققان در سراسر دنیا این امکان را می دهد که تمامی مواد و تجهیزات مورد نیاز برای تحقیق و جستجو را در اختیار داشته باشند. کیت های سنجش، خدماتی برای سنتز، آنتی بادی ها، مواد بیوشیمیایی با کیفیت بالا  و روش  کشف دارو  و معرف های با کیفیت استثنایی برای سرطان از جمله خدمات و تولیدات این برند هستند. ایمن گستر شیمی یکی از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی از کمپانی های معتبر دنیا است. ما در ایمن گستر شیمی با واردات و فروش محصولات کایمن به صورت اورجینال، امید داریم تا بتوانیم دانشجویان، محققان و تولید کنندگان را در مسیر رشد و تولید همراهی نماییم.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی ambion
کمپانی ambion  به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیت های آزمایشگاهی و آنتی بادی در دنیا اعتبار بالایی را در این زمینه کسب کرده است. وارادات و فروش محصولات این کمپانی در ایران توسط شرکت ایمن گستر شیمی انجام می شود. برای خرید محصولات این کمپانی میتوانید به صفحه تماس با ما رفته و از طریق تماس با کارشناسان فنی ما خریدی مطمئن را تجربه نمایید.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات biolabs
biolabs یکی از کمپانی های تولید مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی در سراسر دنیا است که در تولید کیت های مولکولی، ژنتیکی ، PCR ، استخراج ژن و آنزیم ها برای کاربردهای زیست شناسی مولکولی فعالیت دارد. ایمن گستر شیمی یکی از شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی از کمپانی های معتبر دنیا است. ما در ایمن گستر شیمی با واردات و فروش محصولات biolabs به صورت اورجینال، امید داریم تا بتوانیم دانشجویان، محققان و تولید کنندگان را در مسیر رشد و تولید همراهی نماییم.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش شیشه آلات آزمایشگاهی کمپانی simax
کاوالیه بیش از 175 سال تولید کننده پیشرو در تولید شیشه های بورسیلیکات بوده است. ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهیم که در زمینه های شیشه ای خانگی، صنعتی، آزمایشگاهی و فنی، لوله ها و دستگاه های صنعتی قرار دارد. اکثر محصولات Kavalier تحت مارک های Simax و Kavalier توزیع می شوند، اما ما همچنین خرید محصولات را با این برندها  به مشتریان توصیه می کنیم. تنوع و پیچیدگی فنی کالا کاوالیه ، مستلزم به طور مداوم نوآوری و رهبری جهانی فرآیندهای تولید و راه حل است تا بتواند با روندهای بازار در سطح بین المللی هماهنگ باشد. کیفیت عالی یک سنت است که Kavalier به خود میپردازد و یا از الزامات سیستم مدیریت کیفیت بر اساس ISO 9001 تجاوز میکند. محصولات کاوالیه در بیش از 90 کشور در سراسر جهان صادر می شود. اروپا به طور سنتی یکی از مهمترین بازارهای کاوالیه است و برای خدمات بازار های انتخاب شده در اروپا، شرکت کاوالیه متعلق به شرکت بویمیا کریستال Selb است. Kavalier در نمایشگاه ها و نمایشگاه های متعدد در سراسر جهان شرکت می کند. ما فعالانه به دنبال پروژه های جدید و جالب و حوزه هایی هستیم که می تواند رشد کند. Kavalier به عنوان بخشی از تعهد ما به تحقیق و توسعه، به عنوان عضو چندین تیم تحقیقاتی مسئول پروژه های تحت حمایت اتحادیه اروپا شرکت می کند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی Hyphen biomed
تحقیق و توسعه در هر زمینه ای نیازمند تجهیزات و ابزارآلات خاصی میباشد که در صورت فراهم نبودن عملا پیشرفتی حاصل نمیشود. در همین راستا کمپانی هایی به وجود آمدند که هدف اصلی خود را بر پایه تولید تجهیزات و آبزارآلات آزمایشگاهی گذاشتند. کیفیت بالای محصولات تولید شده در این کمپانی ها قطعا تاثیر مثبتی در روند آزمایشات و تحقیقات خواهد داشت. کمپانی Hyphen biomed یکی از مهم ترین کمپانی های فعال در حوزه تولید معرف های تشخیصی و تحقیقاتی آزمایشگاهی میباشد. راه حل های نوآورانه ی این شرکت در زمینه های مختلف تحقیقاتی این برند را به یکی از خلاق ترین برند های سراسر دنیا تبدیل کرده است و نام این کمپانی را به یکی از شناخته شده ترین نام های این حوزه تبدیل کرده است. هدف گذاری Hyphen biomed را میتوان از نام این برند برداشت کرد. Hyphen در انگلیسی به معنای ارتباط است. توسعه از طریق ارتباط دانش های تکمیلی مهم ترین هدف این کمپانی است. ایجاد پیوند اصلی ترین رویکرد این کمپانی جهت تولید ابزارهای تحقیق و تشخیصی در جامعه علمی و پزشکی میباشد. نوآوری و خلاقیت در این شرکت پیشرفت چشمگیری را به همراه داشته است.این شرکت در پارک فناوری Neuville Université (95000 Neuville-sur-Oise ، فرانسه) نزدیک به دانشگاه علمی Cergy-Pontoise (UCP) واقع شده است. این شرکت دارای گواهینامه ISO 13485: 2016 (TÜV Rheinland) است. ایمن گستر شیمی با واردات و فروش محصولات کمپانی Hyphen biomed از معتبر ترین برند های کشور است که سابقه سال ها همکاری با دانشجویان، اساتید دانشگاه، شرکت های تولیدی و آزمایشگاه ها دارد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی VWR
در دنیای امروز همه چیز بر اساس ایده های نو و بکر شکل میگیرد. این بدین معناست که اگر کسی یا تیمی قصد تولید محصولی را دارد باید ایده ای نو و خلاقانه در ذهن داشته باشد و فراتر از محدوده موجود را ایجاد کند.در این بخش به بررسی کمپانی VWR خواهیم پرداخت.شرکتی آمریکایی که در سال 2017 توسط آوانتور راه اندازی شد. مواد شیمیایی با درصد خلوص فوق العاده بالا یکی از ایده هایی بود که در کمپانی VWR بسیار مورد توجه گرفت. همین ایده منجر به ایجاد بازار های پیشرفته فناوری شده و دامنه گسترده ای در زمینه مواد شیمیایی ایجاد شد.دفتر مرکزی این شرکت در پنسلوانیا واقع شده است. VWR در زمینه توزیع و فروش محصولات آزمایشگاهی با بیش از ۱۲۰۰۰۰۰ کالا و ۲۵۰ هزار مشتری در آمریکای شمالی و کانادا است. این شرکت با سابقه ۱۶۰ ساله در بیش از ۲۵ کشور دارای دفتر و نماینده بوده و کل پرسنل آن بیش از ۸۰۰۰ نفر در کل دنیا است. این شرکت بصورت سهامی عام بوده و سهام آن در بورس نزدیک عرضه می‌شود. ایمن گستر شیمی پیشتاز در عرصه تهیه و توزیع مواد شیمیایی این افتخار را دارد که با همکاری با شرکت های معتبر دنیا مواد شیمیایی ، محیط کشت و تجهیزات آزمایشگاهی را با کمترین قیمت و بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه کند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی GL SCIENCES
GL Sciences B.V کمپانی آمریکایی که از سال 2001 فعالیت جدی خود را در زمینه ساخت و تولید دستگاه های تولیدی آغاز کرد. نحوه کارکرد این کمپانی در سال های اخیر به گونه ای بوده است که میتوان گفت بازار اروپا در حوزه توسعه و ساخت دستگاه های تحلیلی با کارایی بالا برای سیستم های کروماتوگرافی گاز، کاملا تحت تاثیر این کمپانی بوده است. البته لازم به ذکر است که بازار ابزار های تحلیلی بسیار گسترده است اما GL Sciences B.V تمرکز خود را بر روی قسمت خاصی از این ابزارآلات گذاشته است؛ همین امر موجب پیشرفت این کمپانی در مدت زمان کوتاه شده است. تحقیق و توسعه از مهم ترین ارکان این برند معتبر است و همواره در تلاش است تا محصولاتی را ارائه کند که از نظر فنی حاصل اختراع محقیقن خودشان باشد.برای مثال سیستم تزریق OPTIC که یک انژکتور پیشرفته است از اختراعات دانشمندان کمپانی GL Sciences B.V است. ایمن گستر شیمی با تکیه بر تجربه ای چندین ساله در زمینه واردات ابزارهای تحلیلی به نامی معتبر در این حوزه تبدیل شده است.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی Agilent Technologies
Technologies یک نام معتبر در حوزه تحقیقات است. این شرکت آمریکایی گام بلندی را در راستای تحقیق و توسعه و تولید در سال های اخیر برداشته است.Agilent Technologies در سال 1999 در آمریکا تاسیس شد که از همان ابتدا عمده تمرکز خود را بر بازار پزشکی ، پیراپزشکی ، غذا و محیط زیست گذاشت. فعالیت این شرکت به این صورت است که تمامی ابزار های تحلیلی و نرم افزار های مورد نیاز در آزمایشگاه ها و مواد مصرفی را تولید کرده و در اختیار فعالان این حوزه قرار میدهد. همچنین Agilent Technologies تجهیزاتی فوق العاده حساس و دقیق در زمینه اندازه گیری و تست تولید کرده است که در سال هی اخیر این تجهیزات بسیار مورد توجه قرار گرفت. ایمن گستر شیمی نمایندگی معتبر کمپانی Agilent Technologies در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی، با ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال آمادگی فروش هر میزان مواد شیمیایی از برند های مختلف را دارد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی Sartorius
محصولات کمپاني Sartorius بعلت داشتن کيفيت و کارايي بالا به عنوان يکي از محصولات مورد دلخواه کاربران مي باشد . شرکت ایمن گسترشیمی به عنوان واردکننده از کمپاني Sartorius آلمان بر اين سعي است تا مراکز و موسسات آزمايشگاهي را با پيشرفت روز افزون علم و تکنولوژي در دوران فرا صنعتي امروز همسو سازد . محصولات اين کمپاني شامل 1.انواع ترازوي ديجيتال: Practom 124، Practom412، Practom612، Practom313، Practom224، CAP124، CAP412، CAP225، GE4101،PB410 2.انواع ترازوي دقيق Quintix 613 : ،Quintix 513 ، Quintix 313، Quintix 213 ، Quintix 6102 Quintix 5102 ، Quintix 3102 ، Quintix 2102، Quintix 1102 ، Quintix 612 ، Quintix412، Quintix612 ،6101 Quintix، Quintix 5101 ، 2101 Quintix، Quintix 6100 ، Quintix 5100 3.انواع ترازوي آناليتيکال: Quintix64 ،124 Quintix، Quintix 224-1×1، Quintix 124-1×1 ،Quintix64-1×1 ،Quintix 224 4. ترازو و رطوبت سنج: MA35، MA100
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات شرکت Schott Duran
شرکت شات-دوران در آمریکای شمالی در کشورهای آمریکا و کانادا محصولات خود را تولید می کند. این شرکت محصولات شیشه ای بوروسیلیکات با کیفیت را زمینه های آزمایشگاهی،صنعتی و شیمیایی عرضه می کند. محصولات شات-دوران مقاومت بالایی در برابر آب ، عوامل طبیعی و محلول های اسیدی شامل اسیدها،برم،ید و مواد آلی دارد. مقاومت شیمیایی آنها برتر از بسیاری از فلزات و مواد دیگر است و حتی می تواند برای طولانی مدت در معرض دمای 100 درجه سانتی گراد قرار گیرد. حداکثر درجه حرارت مجاز برای محصولات شات-دوران 500 درجه سانتی گراد و در دمای بالاتر از 525 درجه سانتی گراد شیشه آغاز به نرم شدن می کند و در دمای 860 درجه سانتی گراد شیشه به حالت مایع تغییر می کند.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی Bio-Rad
Bio-Rad Laboratories، Inc. توسعه، تولید و عرضه محصولات وسیع و متنوعی برای تحقیقات علمی در زمینه علوم و بازارهای تشخیص بالینی است. این شرکت در سال 1952 در برکلی، کالیفرنیا، توسط شوهر و همسر تیم دیوید و آلیس شوارتز، که هر دو فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا، برکلی می باشند تاسیس شد. این شرکت با یک منشور برای ایجاد زندگی در آزمایشگاه برای محققان، با ارائه محصولات مفید که فرآیندها را ساده کرده و زمان صرفه جویی می کنند تا در نهایت سرعت فرآیند کشف را افزایش دهد، تشکیل شد. در طول سالها، از طریق تلاش های داخلی و تحقیقاتی و توسعه، خط تولید محصولات Bio-Rad گسترش یافت و این شرکت به بازارهای جدید گسترش یافت. امروز Bio-Rad علوم تحقیقات علمی، مراقبت های بهداشتی، شیمی تحلیلی و دیگر محصولات و سیستم های بازار را برای جداسازی مواد شیمیایی و مواد شیمیایی پیچیده و شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاکسازی اجزای آن ارائه می دهد. مشتریان Bio-Rad عبارتند از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی، بیمارستان ها، آزمایشگاه های بهداشت عمومی و تجاری، و همچنین صنایع بیوتکنولوژی، دارویی و ایمنی مواد غذایی. Bio-Rad در هرکول کالیفرنیا مستقر است و عملیات دارد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
واردات و فروش محصولات کمپانی Thermo fisher
Thermo Fisher Scientific یک شرکت توسعه محصولات بیوتکنولوژی چند ملیتی امریکایی است که در سال 2006 توسط ادغام Thermo Electron و Fisher Scientific تاسیس شده است. در آوریل 2013، پس از یک رقابت با Hoffmann-La Roche، Thermo Fisher Life Technologies Corp را برای 13.6 میلیارد دلار در یک قرارداد که شرکت را به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در آزمایشگاه ژنتیک و بازارهای دقیق تجهیزات آزمایشگاهی رتبه بندی کرد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
 
نمایندگی سیگما آلدریچ . وارد کننده سیگما آلدریچ | کمپانی sigma aldrich
در این صفحه به معرفی نمایندگی سیگما آلدریچ می پردازیم. از مهمترین خدمات ما، خرید و واردات از کمپانی sigma aldrich می باشد. سیگما آلدریچ Sigma-Aldrich به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های آمریکایی فعال در علوم زیستی در دنیا شناخته شده است ، این کمپانی در تولید محصولات دارویی و زیست فناوری در حال فعالیت می باشد . این شرکت از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت میباشند و قدمی بزرگ در تولید مواد شیمیایی ، دارویی و زیست فناوری برداشته اند .شرکت ایمن گستر شیمی به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای واردکننده محصولات سیگما آلدریچ در ایران مفتخر است که بهترین خدمات در خرید و فروش محصولات این کمپانی به شما مشتریان عزیز ارائه دهد، ما به صورت کاملا مستقیم از کمپانی سیگما آلدریچ اقدام به خرید سفارشات شما کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی اصل و با قیمتی رقباتی به شما عزیزان تقدیم میکنیم .
منتشر شده در سه شنبه 19 دي 1402
 
قیمت محصولات سیگما آلدریچ 2023
ایمن گستری شیمی به عنوان یکی از برترین واردکننده محصولات سیگما آلدریچ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت محصولات سیگما را به حداقل رسانده است تا بتواند سهم بیشتری را در جذب مشتری در بازار به دست آورد ، حذف تمامی لاین های واسطه گری قدمی بزرگ در واردات محصولات کمپانی سیگما بوده است ، توجه داشته باشید متاسفانه در بازار شاهد فروش محصولات تقلبی و غیر اصل سیگما آلدریچ هستیم که این کار باعث رخ دادن فاجعه انسانی می شود ، ایمن گستر شیمی تمامی محصولات خود را گارانتی اصالت کالا کرده و تضمین اصل بودن محصولات را بر عهده می گیرد.
منتشر شده در سه شنبه 4 مهر 1402
اطلاعات تماس

آدرس: تهران ، اتوبان چمران جنوب - نرسیده به میدان توحید- باقرخان غربی -پلاک ۱۰۱ - واحد ۳

تلفن های تماس : 02166412612  و  02166412608

 

مشاوره قبل از خرید

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ایمن گستر شیمی از مشاوره رایگان استفاده کرده و ما به صورت کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم ، همچنین اگر کالای خاصی مد نظر شما باشد در تهیه آن شما را راهنمایی کنیم .

درخواست مشاوره
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ایمن گستر شیمی می باشد .