نمایندگی سیگما آلدریچ . وارد کننده سیگما آلدریچ | کمپانی sigma aldrich

در این صفحه به معرفی نمایندگی سیگما آلدریچ می پردازیم. از مهمترین خدمات ما، خرید و واردات از کمپانی sigma aldrich می باشد. سیگما آلدریچ Sigma-Aldrich به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های آمریکایی فعال در علوم زیستی در دنیا شناخته شده است ، این کمپانی در تولید محصولات دارویی و زیست فناوری در حال فعالیت می باشد . این شرکت از سال 1975 تا کنون در حال فعالیت میباشند و قدمی بزرگ در تولید مواد شیمیایی ، دارویی و زیست فناوری برداشته اند .شرکت ایمن گستر شیمی به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای واردکننده محصولات سیگما آلدریچ در ایران مفتخر است که بهترین خدمات در خرید و فروش محصولات این کمپانی به شما مشتریان عزیز ارائه دهد، ما به صورت کاملا مستقیم از کمپانی سیگما آلدریچ اقدام به خرید سفارشات شما کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی اصل و با قیمتی رقباتی به شما عزیزان تقدیم میکنیم .

وارد کننده محصولات سیگما آلدریچ

نیم نگاهی به شرکت سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ در 40 نقطه دنیا در حال فعالیت بود و دارا بودن بیش از 9000 نفر نیروی انسانی در حال فعالیت بوده ، البته باید به سرگذشت این شرکت نیز اشاره کرد در سال 1975 این کمپانی از پیوستن دو شرکت سیگما و شرکت آلدریچ بهم به وجود آمد و در حال حاضر بیش از 1 میلیون مشتری از سراسر جهان دارد که دانشمندان ، اساتید، دانشجویان و ….. را در بر میگیرد و توانسته در حوزه تولید مواد شیمیایی و زیر شاخه های آن در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد .
در حال حاضر این کمپانی دارای بیش از 15 برند در زیر مجموعه خود می باشد و به یکی از غول های تولید کننده مواد شیمیایی در دنیا تبدیل شده است .

نیم نگاهی به شرکت سیگما آلدریچ

محصولات شرکت سیگما آلدریچ چیست ؟

گستردگی محصولات و تجهیزات این شرکت بسیار وسیع بوده و ما میتوانیم نیم نگاهی به آن بی اندازیم ، به طوری کلی اگر بخواهیم کل محصولات و تجهیزات این شرکت را جمع ببندیم بیش از 40 هزار مورد تا به امروز ثبت شده است .
محصولات این کمپانی عبارت اند از :
مواد شیمیایی
محصولات زیست فناوری
مواد دارویی
مواد آزمایشگاهی
تجهیزات آزمایشگاهی
نیز میتوان اشاره کرده البته ناگفته نماید که دسته بندی محصولات سیگما آلدریچ خیلی جزئی تر و بیش از این موارد بوده که در مقالات دیگر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

کاربرد مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

مواد شیمیایی و محصولات این شرکت دارای طیف گسترده ای بوده و به خاطر این مسئله کاربردهای فراوانی را در حوزه های مختلف دارند که برخی از این کاربردها را می توان به :
کاربرد در صنایع غذایی
کاربرد در صنایع نفتی
کاربرد در پالایشگاه ها و پتروشیمی
کاربرد در آزمایشگاه ها ( سم شناسی ، ژنتیک ، قارچ شناسی و غیره )
تولیدات محصولات بهداشتی و آرایشی
کاربرد در علوم گیاه شناسی
کاربرد در صنایع داروسازی
و ……
ولی به طور کل بخواهیم درباره کاربردهای آن صحبت کنیم بیشتر در دسته بندی زیست فناوری و صنایع دارویی و شیمیایی کاربرد به سزایی دارد که در مقالات دیگر به توضیح کلی آنها میپردازیم  .

کاربرد مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در ایران

در قاب اعتماد باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم در حال حاضر به خاطر تحریم هایی کشور ما دارد متاسفانه هیچ شرکتی به طور رسمی نماینده کمپانی سیگما در ایران نمی باشند و فقط میتوانند به صورت مستقیم محصولات تهیه و توزیع کنند ، مگر اینکه قبل از تمامی این تحریم ها نماینده رسمی بوده باشد که احتمال آن 10 درصد بوده ، حال بر فرض این مورد هم به خاطر شرایط فعلی غیر فعال غیر معتبر خواهد بود .
شرکت ایمن گستر شیمی نیز به عنوان یکی از واردکنندگان برتر محصولات سیگما آلدریچ در ایران در حال ارائه خدمت به مشتریان این کمپانی میباشد که به صورت مستقیم کالای انتخابی شما را تهیه و در کمترین زمان ممکن توضیع میکند .
همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید نامی از کشور عزیزمون در لیست نمایندگان رسمی این شرکت یافت نمی شود .

نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در ایران

خرید محصولات شرکت سیگما آلدریچ

خرید مواد شیمیایی یا محصولات این کمپانی از طریق شرکت ایمن گستر شیمی به دو صورت انجام میشود :
خرید مستقیم محصولات از فروشگاه اینترنتی ایمن گستر شیمی
خرید مستقیم محصولات از سایت رسمی سیگما آلدریچ
خرید از طریق فروشگاه ایمن گستر شیمی به این شکل می باشد که در سایت محصول خود را جستجو کرده و در صورت موجود بودن در انبار آن را سفارش میدهید ، ما بر این سیاست هستیم که اکثر محصولات پر فروش این کمپانی را در انبار موجود داشت باشیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن نیاز مشتری را فراهم کنیم .
خرید از طریق سایت رسمی سیگما ، در صورت عدم موجود بودن کالا در وب سایت ما ، از طریق شماره سریال محصول اقدام به خرید می کنید ، کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید ( شماره سریال درج شده در روی محصول را ارائه دهید ) ، ما به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه محصول اصل کمپانی با هر مقدار سفارش که نیاز شما باشد تهیه و خدمت شما تقدیم میکنیم .

استعلام قیمت محصولات شرکت سیگما آلدریچ

جهت استعلام کلی کالاهای تولید شده توسط این کمپانی کافیست شماره CAS نامبر یا کاتالوگ نامبر محصول را داشته و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید . ما به علت حذف واسطه ها قیمتی رقابتی نسبت به دیگران را به شما ارائه خواهیم کرد .
گاهی این سوال پیش می آید محصولاتی که ایمن گستر شیمی واردکننده آن است گاهی نسبت به دیگران گرانتر یا گاهی ارزان تر می باشد و علت چیست ؟
در جواب این سوال می توان گفت به علت اینکه ما مستقیم و بدون واسطه از خود کمپانی سیگما محصول را خریداری میکنیم قطعا قیمت محصول نسبت به دوستانی که با واسطه خریداری میکنند رقابتی تر می باشد .
و به علت تعهد اخلاقی که تمامی مشتریان و مردم کشورمان داریم و حساسیت واردات این محصولات را میدانیم از تهیه و توزیع مواد شیمیایی غیر اصل خودداری میکنیم.

نحوه صحیح سفارش محصولات سیگما آلدریچ

حال سوالی پیش می آید با گستردگی محصولات این کمپانی و تشابه اسمی برخی از ماده ها چگونه به صورت دقیق محصول خود را سفارش دهیم تا به مشکلات از قبیل ثبت سفارش اشتباه ، ثبت سفارش مشابه محصول و دیگر مشکلات خرید برخورد نکنیم  ، تمامی محصولات دارای برچسب مشخصاتی می باشد که روی آن چسبانده شده و حاوی اطلاعاتی است که با دانستن آن ضریب خطا در سفارش به حداقل یا صفر میرساند ، در این بخش به تفسیر آن مشخصات میپردازیم :
روی تمامی محصولات این شرکت کاتالوگ نامبر یا کد ماده شیمیایی یا به زبان عامیانه سریال محصول درج شده است که این کاتالوگ نامبر از سوی کارخانه جهت تفسیر اطلاعات دقیق تری از آن محصول را ارائه میدهد ، شما با داشتن این کاتالوگ نامبر میتوانید جزئیات دقیق تری را در سایت رسمی سیگما مشاهده کنید.CAS نامبر نیست پارامتر دیگری است که روی محصول درج شده است و نشانگر شناسه منحصر به فرد آن محصول می باشد همچنین به CAS نامبر یا شماره ثبت رجیستری گفته میشود .
همچنین با ارائه کاتالوگ نامبر یا CAS نامبر به واحد سفارش ایمن گستر شیمی از قیمت محصول و اطلاعات تکمیلی محصول بهره مند شوید.

نحوه صحیح سفارش محصولات سیگما آلدریچ

واردات محصولات سیگما آلدریچ

قبل از ثبت سفارش واردات خود از صحیح بودن CAS نامبر یا کاتالوگ نامبر محصول خود مطمن شوید ، سپس با واحد واردات تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان ممکن به صورت اکسپرس محصول شما را به تحویل دهیم .
در پاسخ مکرر این سوال که چرا باید ما را جهت واردات محصولات سیگما انتخاب کنید ، مزیت های رقابتی ما نسبت به دیگران شامل موارد زیر می باشد :
سفارش آنلاین محصولات سیگما آلدریچ
وارد کننده مستقیم محصول از خود کمپانی
نگهداری و کنترل سرما برای محصولات یخچالی
ارسال اکسپرس به تمامی نقاط کشور
قیمتی رقابتی به علت حذف تمامی واسطه ها
ما مفتخر هستیم با دارا بودن موارد بالا جزو برترین واردکنندگان محصولات کمپانی سیگما آلدریچ در ایران باشیم ، مهمترین پارامتر در واردات محصولات این کمپانی اصل بودن و اصالت کالا می باشد چون بیشتر این مواد برای استفاده در حوزه دارویی و زیست فناوری می باشد در صورت اصل نبودن نبود فاجعه انسانی رخ خواهد داد .

لیست قیمت محصولات شرکت سیگما آلدریچ

به علت فراوانی محصول و گستردگی آن و عدم پایدار بودن قیمت ارز در بازار متاسفانه قیمت دقیقی از محصولات قابل انتشار نمی باشد و جهت آگاهی از قیمت محصول خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان می باشیم.

برگه اطلاعات ایمنی SDS سیگما آلدریچ چیست ؟

تمامی مواد شیمیایی که در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند به صورت کلی خطراناک می باشند و در زمان استفاده و نگهداری باید نکاتی را جهت حفظ ایمنی خود و محیط رعایت کرد .
برگه اطلاعات ایمنی ( SDS ( Safety Data Sheet به صورت عامیانه اگر بخواهیم بیان کنیم شامل هشدارها و علائمی می باشد که نشان میدهد درجه خطراناک بودن این محصول را با جزئیات دقیق نشان میدهد تا ایمنی شما در زمان استفاده یا نگهداری آن حفظ شود .
حتما در زمان حضور در آزمایشگاه و قبل از استفاده از مواد شیمیایی برگه SDS آن محصول را حتما مطالعه فرمایید و همچنین در زمان نگه داری محصولات و مواد شیمیایی نیز برگه اطلاعات ایمنی آن را خوانده و از نحوه نگهداری آن با خبر شوید .
خیلی از مواد شیمیایی در دماهای مختلف و شرایط خاص واکنش پذیر بوده و امکان آسیب به شما و محیط را خواهند داشت.، لطفا در زمان نگهداری یا استفاده از آنها نکات ایمنی را صد در صد رعایت فرمایید.

برگه اطلاعات ایمنی SDS سیگما آلدریچ

ثبت سفارش مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

خب در نهایت رسیدیم به ثبت سفارش محصولات این کمپانی ، لطفا اطلاعات محصول خود را مثل CAS نامبر یا کاتالوگ نامبر را به طور دقیق به کارشناسان فروش و ثبت سفارش ما ارسال نمایید ، که به صورت لحظه ای ( آنلاین بر خط ) یا نهایتا در برخی از موارد در کمترین زمان ثبت و استعلام قیمت محصول شما را انجام خواهد شد ، در صورت موجود بودن محصول یا ماده شما میتوانید به صورت مراجعه حضوری به شرکت یا ارسال پیک خود محصول را تحویل بگیرید .

لیست قیمت محصولات سیگما

در صورت نیاز به لیست قیمت محصولات سیگما با ما تماس بگیرید ، تا لیست قیمت بروز محصولات سیگما در اسرع وقت برای شما ارسال شود . 

تلفن های تماس : 02166412612  و  02166412608 

اطلاعات تماس

آدرس: تهران ، اتوبان چمران جنوب - نرسیده به میدان توحید- باقرخان غربی -پلاک ۱۰۱ - واحد ۳

تلفن های تماس : 02166412612  و  02166412608

 

مشاوره قبل از خرید

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ایمن گستر شیمی از مشاوره رایگان استفاده کرده و ما به صورت کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم ، همچنین اگر کالای خاصی مد نظر شما باشد در تهیه آن شما را راهنمایی کنیم .

درخواست مشاوره
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ایمن گستر شیمی می باشد .