واردات و فروش محصولات کمپانی Bio-Rad

Bio-Rad Laboratories، Inc. توسعه، تولید و عرضه محصولات وسیع و متنوعی برای تحقیقات علمی در زمینه علوم و بازارهای تشخیص بالینی است. این شرکت در سال 1952 در برکلی، کالیفرنیا، توسط شوهر و همسر تیم دیوید و آلیس شوارتز، که هر دو فارغ التحصیل دانشگاه کالیفرنیا، برکلی می باشند تاسیس شد. این شرکت با یک منشور برای ایجاد زندگی در آزمایشگاه برای محققان، با ارائه محصولات مفید که فرآیندها را ساده کرده و زمان صرفه جویی می کنند تا در نهایت سرعت فرآیند کشف را افزایش دهد، تشکیل شد. در طول سالها، از طریق تلاش های داخلی و تحقیقاتی و توسعه، خط تولید محصولات Bio-Rad گسترش یافت و این شرکت به بازارهای جدید گسترش یافت.
امروز Bio-Rad علوم تحقیقات علمی، مراقبت های بهداشتی، شیمی تحلیلی و دیگر محصولات و سیستم های بازار را برای جداسازی مواد شیمیایی و مواد شیمیایی پیچیده و شناسایی، تجزیه و تحلیل و پاکسازی اجزای آن ارائه می دهد. مشتریان Bio-Rad عبارتند از دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی، بیمارستان ها، آزمایشگاه های بهداشت عمومی و تجاری، و همچنین صنایع بیوتکنولوژی، دارویی و ایمنی مواد غذایی. Bio-Rad در هرکول کالیفرنیا مستقر است و عملیات دارد.

واردات و فروش محصولات کمپانی Bio-Rad

اطلاعات تماس

آدرس: تهران ، اتوبان چمران جنوب - نرسیده به میدان توحید- باقرخان غربی -پلاک ۱۰۱ - واحد ۳

تلفن های تماس : 02166412612  و  02166412608

 

مشاوره قبل از خرید

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ایمن گستر شیمی از مشاوره رایگان استفاده کرده و ما به صورت کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم ، همچنین اگر کالای خاصی مد نظر شما باشد در تهیه آن شما را راهنمایی کنیم .

درخواست مشاوره
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ایمن گستر شیمی می باشد .