قیمت محصولات سیگما آلدریچ 2023

ایمن گستری شیمی به عنوان یکی از برترین واردکننده محصولات سیگما آلدریچ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه قیمت محصولات سیگما را به حداقل رسانده است تا بتواند سهم بیشتری را در جذب مشتری در بازار به دست آورد ، حذف تمامی لاین های واسطه گری قدمی بزرگ در واردات محصولات کمپانی سیگما بوده است ، توجه داشته باشید متاسفانه در بازار شاهد فروش محصولات تقلبی و غیر اصل سیگما آلدریچ هستیم که این کار باعث رخ دادن فاجعه انسانی می شود ، ایمن گستر شیمی تمامی محصولات خود را گارانتی اصالت کالا کرده و تضمین اصل بودن محصولات را بر عهده می گیرد.

قیمت محصولات سیگما آدریج

قیمت محصولات سیگما آلدریچ

به علت نوسانات ارز در کشور قیمت محصولات سیگما آلدریچ متاسفانه ثابت نمی باشد و فقط از طریق استعلام میتواند قیمت ها اطلاع داشت ، ما همواره در تلاش هستیم قیمتی رقابتی را نسبت بازار به مشتریان عزیزمان اعلام کنیم ، لازم به ذکر ایمن گستر شیمی با بیش از چندین سال تجربه در حوزه واردات محصولات و مواد شیمیایی توانسته در بین مشتریان جزو انتخاب های اول باشد و مفتخر هستیم که توانستیم در این بازار پر از تلاطم بهترین باشیم .
کمپانی سیگما دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد که باعث شده تنوع محصولات آن بسیار زیاد شود برخی از محصولات این کمپانی در بخش های زیست فناوری ، مواد شیمیایی ، آنتی بادی ، دارویی و تحقیقاتی و …. نیز میباشد .

قیمت محصولات سیگما آلدریج

نحوه خرید محصولات سیگما آلدریچ

ما برای سهولت در خرید محصولات سیگما آلدریچ پل های ارتباطی متعددی را برای شما عزیزان به وجود آورده ایم ، شما میتوانید محصول خود را چند طریق از شرکت ایمن گستر شیمی خریداری کنید :
به صورت آنلاین محصول خود را طریق ثبت سفارش در وب سایت نسبت به خرید محصول خود اقدام کنید .
به صورت آنلاین از طریق واتس آپ نسبت به استعلام و خرید محصول خود اقدام کنید ( شماره کارشناس فروش از طریق واتس آپ 09359629191 )
به صورت تلفنی با تماس با کارشناسان مستقر در شرکت ایمن گستر شیمی خرید خود را انجام دهید (02166412612 – 02166412608 )
به صورت حضوری به دفتر مرکزی شرکت ایمن گستر شیمی مراجعه فرمایید .

نحوه ثبت سفارش محصولات سیگما آلدریچ

برای ثبت سفارش خود لطفا کد CAS نامبر یا کاتالوگ نامبر محصول خود را جهت استعلام قیمت و موجودی محصول به کارشناسان فروش شرکت ایمن گستر شیمی ارسال فرمایید ، تا پس از بررسی نتیجه استعلام قیمت محصول و موجود بودن آن را دریافت نمایید .
اگر محصول شما در انبار شرکت موجود باشد در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال میشود و اگر موجود نباشد و نیاز به سفارش از خارج از کشور باشد با رعایت استانداردهای حمل نقل کشور و گمرک در کمترین زمان ممکن با قیمتی رقابتی برای شما تهیه می شود ، استفاده از ناوگان ارسال اکسپرس باعث شده ما بتوانیم در تهیه و ارسال محصولات و مواد شیمیایی کمترین زمان ممکن را داشته باشیم .
اگر اطلاعاتی از محصول خود ندارید می توانید از طریق سایت رسمی شرکت سیگما آلدریچ نسبت به دریافت جزئیات دقیق آن اقدام فرمایید و سپس به ثبت سفارش خود از طریق پل های ارتباطی در دسترس اقدام فرمایید .

نحوه ثبت نام محصولات سیگما آلدریج

چگونه از قیمت محصولات سیگما آلدریچ مطلع شویم ؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عرض کنیم استفاده از دنیای دیجیتال و شبکه های اجتماعی فاصله بین ما و شما را به حداقل رسانده است ، شما به سادگی میتوانید در کمترین زمان ممکن ( کمتر از 5 دقیقه ) از آخرین قیمت محصولات سیگما آلدریچ باخبر شوید ، فقط کافیست گوشی هوشمند خود را برداشته و به شماره 09359629191 در واتس آپ پیام دهید و قیمت محصول خود را استعلام بگیرید ، به همین سادگی ! ما در اسرع وقت پاسخ شما را میدهیم .

اطلاعات تماس

آدرس: تهران ، اتوبان چمران جنوب - نرسیده به میدان توحید- باقرخان غربی -پلاک ۱۰۱ - واحد ۳

تلفن های تماس : 02166412612  و  02166412608

 

مشاوره قبل از خرید

شما میتوانید با تماس با کارشناسان ایمن گستر شیمی از مشاوره رایگان استفاده کرده و ما به صورت کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم ، همچنین اگر کالای خاصی مد نظر شما باشد در تهیه آن شما را راهنمایی کنیم .

درخواست مشاوره
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ایمن گستر شیمی می باشد .